Міні маслостанція автомобільна для самоскидів
Сфера застосування телескопічних гідроциліндрів:
Комунальна автотехніка підмітально-прибиральні машини сміттєвози, поливомийні машини
Сільськогосподарська техніка
Дорожня техніка
Будівельна техніка
Робочий тиск гідроциліндра, динаміка і швидкість переміщення поршня визначається вантажопідйомністю та видами робіт. Діаметр штока гідроциліндра та визначає зусилля, яке розвиває механізм при заданому тиску. При цьому максимальна швидкість штока не повинна бути більше 0,5 м/с.
Стандартні телескопічні гідроциліндри бувають двох видів: односторонньої дії і двосторонньої дії.
Телескопічні гідроциліндри односторонньої дії
Циліндри гідравлічної системи односторонньої дії – висуваються під впливом гідравлічного тиску масла, а повертаються у вихідне положення під впливом естейственной навантаження або гравітації. Телескопічні гідроциліндри використовуються в системах, де є достатня навантаження, яка повертає його у вихідне положення. Наприклад, телескопічні циліндри використовуються на самоскидах, де внутрішній тиск масла поступово висуває секції циліндра, а коли подача тиску припиняється, під впливом власної ваги кузова, секції телескопічного гідроциліндра складаються у вихідне положення. Тому телескопічні циліндри односторонньої дії призначені для систем перекидаючого пристрою різних автомобілів: причепів і напівпричепів, тракторів і самоскидів. У свою чергу телескопічні циліндри також діляться на 2 групи: безбуртовые і буртовые.
При виборі телескопічного гідроциліндра односторонньої дії орієнтуються на рівень номінального тиску, хід і діаметр висувних ланок, а так само діаметр самого циліндра.
Телескопічні гідроциліндри двосторонньої дії
На відміну від телескопічних циліндрів односторонньої дії, двосторонні телескопічні гідравлічні циліндри як висуваються, так і повертаються у вихідне положення під дією тиску масла. Процес висунення аналогічний процесу телескопічного гідроциліндра односторонньої дії. А втягуються секції завдяки тому, що масло, потрапляючи між внутрішнім діаметром більшої секції і зовнішнім діаметром меншою секції, за рахунок чого у цьому обсягу утворюється тиск, який і змушує втягуватися меншу секцію. Після того, як менша секція втягнеться, той же процес починається з наступного. Таким чином, автоматичний процес втягування відбувається до тих пір, поки телескопічний гідроциліндр не повернеться в початкове положення.
Найбільше поширення телескопічні гідроциліндри отримали сільськогосподарської і комунальної техніки на базі а\м КАМАЗ. Гарним прикладом використання телескопічного циліндра подвійної дії можна вважати кузов сміттєвоза, де з допомогою горизонтально встановленого телескопічного гідроциліндра сміття стискується під впливом плити у кузові, а коли шток втягується, плита знову відсувається.
При виборі телескопічного гідроциліндра двосторонньої дії звертають увагу на рівень номінального тиску, діаметр телескопічних циліндрів і розмір у висунутому положенні.
Всі телескопічні гідроциліндри працюють на гідравлічних рідинах і моторних маслах у відповідності з ГОСТ 26191-84. Експлуатація телескопічних циліндрів допускається при температурах навколишнього середовища від -40°С до +60°C і в умовах підвищеної забрудненості середовища і робочої рідини. При цьому робоча рідина телескопічних циліндрів повинна знаходитися в діапазоні температур від -10°C до +80°C.
Телескопічні гідроциліндри можуть встановлюватися на платформах, як в єдиному екземплярі, так і по кілька штук. Наприклад, для більш стійкого положення кузова іноді застосовують два паралельно встановлених телескопічних гідроциліндра. Якщо телескопічні гідроциліндри розташувати в передній і задній частині платформи, то таким чином забезпечується двостороння розвантаження, горизонтальна вивантаження, або перекидання кузова, бункера.
1 – масло-бак
2 – коробка відбору потужності (КОМ)
3 – гідронасос
4 – гідроклапан управління підйомом кузова
5 – пневмоклапан управління КОМ (2) і гидроклапаном (4)
6 – кронштейни кріплення гідроциліндра
HV – гідроциліндр
Принцип роботи: Після включення КОМ (2) пневмоклапаном (5), гідронасос (3) починає качати масло з масляного бака (1), спочатку на злив в бак.
При перемиканні ручки пневмоклапана в положення «підйом», пневмоуправляемый гідроклапан (4) перенаправляє потік масла до гидроцилиндру, який починає працювати на підйом кузова. У нейтральному положенні рукоятки пневмоклапана підйом кузова зупиняється, в режимі «опускання» - масло з робочого об'єму циліндра зливається в бак, відбувається опускання кузова.
1 – масляний бак
2 – коробка відбору потужності (КОМ)
3 – гідронасос
4 – пневмоклапан управління КОМ
5 – запобіжний регульований клапан
6, 7 – швидкороз'ємні з'єднання (БРС)
Після включення КОМ (2) пневмоклапаном управління КОМ (4), насос (3) починає подавати масло з масляного бака (1). Масло надходить через запобіжний клапан (5) до лінії високого тиску на швидкороз'ємне з'єднання (7). По зливній лінії через швидкороз'ємне з'єднання (6), масло надходить назад в бак.
Предохранительный клапан (5) поддерживает максимальное рабочее давление в системе, перепуская избыток масла в бак. Подобный клапан всегда должен устанавливаться в подобных системах.
Компания Гидро-максимум предоставляет услуги по техническому переоснощению транспортных средств и установки различного гидравлического оборудования. Работы по гидрофикации выполняют высококвалифицированные специалисты-механики, которые имеют многолетний опыт работы в данной сфере.