Кошик
59 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ТОВ "Гідро-Максимум"
+380971339977
+380503713700Инженер гидравлик Алина
+380675522377Инженер гидравлик Даниил
+380675710037Инженер гидравлик Алина
Додати відгук
Кошик

Автогрейдери. Гідравлічний привід і його елементи.

Автогрейдери. Гідравлічний привід і його елементи.

Сама незвичайна землерийна техніка, з точки зору конструкції і зовнішнього вигляду - це звичайний колісний автогрейдер. На будівельних майданчиках, при ремонті доріг та прибирання дорожніх трас від снігу, практично незамінні автогрейдери, в тому числі повнопривідні. Зазвичай складні дорожні умови і велика протяжність доріг зробили цей вид техніки вельми популярним, і численним. Можна сказати, що саме Росія батьківщина самої великої кількості планувальних колісних тракторів типу грейдер. Оренда, продаж або прокат цієї універсальної робочої машини дозволить вам швидко і точно провести планування території і очищення її від снігу та будівельного сміття, профілювання земляного і дорожнього полотна та створення півметрових насипів і укосів, переміщення і розрівнювання снігу, ґрунту або сипких будівельних матеріалів і багато інші земляні роботи. Вирізання кюветів, профілювання поверхні полотна, створення виїмок і бокових укосів, а також надання їм необхідних поперечних або поздовжніх ухилів - все це виконує автогрейдер.

 

Що таке автогрейдер

 

Автогрейдер являє собою самохідну колісну землерийно-транспортну машину з відвальним робочим органом, який розміщується в межах колісної бази і може встановлюватися під різними кутами в горизонтальній і вертикальній площинах. При необхідності відвальний орган можна висунути в бік.

Основні призначення автогрейдери – профілювання земляного полотна, зведення насипів, планування грунтових поверхонь, пристрій корит і бічних канав. Зазвичай автогрейдери забезпечуються допоміжним робочим органом – кирковщиком, використовуваним для киркования твердих поверхонь ремонтованих доріг. В комплект поставки входить іноді також бульдозерний відвал, навешиваемый перед передніми колесами автогрейдера. Для розширення області застосування автогрейдери часто обладнуються іншими змінними робочими органами – плужными снегоочистителями, розпушувачами і т. д.

 

Як влаштований гідравлічний привід автогрейдера

 

Гідравлічний привід в автогрейдерах застосовується для підйому - опускання робочого обладнання (кирковщика, бульдозери), підйому - опускання й повороту відвалу , зміни положення (виносу) тягової рами, нахилу коліс, повороту передніх коліс (рульове управління).

Гідравлічна схема автогрейдера важкого типу (рис.3.15) включає гідробак 1, нерегульовані насоси 2 і 3, секційний розподільник 4, гідроциліндр 5 підйому - опускання відвалу правий, гідроциліндр 6 висунення відвалу, гідроциліндр 7 подъемаопускания кирковщика (бульдозерного відвалу), гідромотор 8 повороту відвалу в плані, гідроциліндр 9 виносу тягової рами, гідроциліндр 10 підйому - опускання відвалу лівий, гідроциліндр управління 11 коліс, золотник 12 повороту коліс, запобіжний клапан 13, дільник потоку 14, гідропідсилювач 15, фільтр 16 з переливним клапаном, манометри 17, датчик температури 18.

Золотники А і Е керують гідроциліндрами 5 і 10 зміни кута нахилу відвалу в вертикальній площині. При подачі рідини в протилежні порожнини гідроциліндрів 5 і 10 змінюється кут нахилу, а при подачі рідини в однойменні порожнини відбувається підйом або опускання відвалу. Золотник Б управляє гідроциліндром 6 висунення відвалу в горизонтальній площині, а золотник Д – гідроциліндром 9 бічного виносу тягової рами.

Золотники В і Р керують відповідно гідромотором 8 повороту кола і гідроциліндром 7 підйомом - опусканням відвалу бульдозера (кирковщика).

Гідропідсилювач 15 і золотник 12 мають механічну зв'язок з рульовою колонкою автогрейдера. При повороті керма і в залежності від його положення золотник 12 направляє потік рідини від насоса в поршневу або штоковую порожнину гідроциліндра 11.

Дільник потоку 14 призначений для забезпечення робочою рідиною двох споживачів (гідропідсилювача 15 і гідроциліндра 11 управління коліс) від одного джерела (насос 3) при різних величинах зовнішніх навантажень.

Принципова схема гідропривода автогрейдера з ручним і автоматичним управлінням представлена на рис. 3.16. Насосом 2 робоча рідина з гідробака 1 нагнітається в шестизолотниковый секційний гідророзподільник 3 з ручним управлінням. Всі золотники трехпозиционные з пружинним поверненням з включених позицій в нейтральну.

При нейтральному положенні всіх золотників робоча рідина з напірної секції через проточний канал всіх золотникових секцій надходить в зливну секцію і далі назад в гідробак 1 через фільтр 16 з вбудованим переливним клапаном. В напірну секції гідророзподільника 3 вбудований запобіжний клапан.

Рис. 3.15. Принципова гідравлічна схема автогрейдера важкого типу

Рис.3.16. Принципова гідравлічна схема автогрейдера

 

Золотниками гідророзподільника 3 здійснюється ручне управління рухами гідроциліндрів 4 і 9 підйому і опускання лівої і правої сторін відвалу, навісного обладнання 6, висунення відвалу 7, виносу тягової рами 8 і гідромотора 5 обертання відвалу. Регулювання швидкостей переміщення виконавчих органів здійснюється дроселюванням потоку в каналах розподільника при переміщенні рукояток управління.

Система автоматичного керування відвалом автогрейдера здійснюється від насоса 14 двома послідовно з'єднаними гідророзподілювачами 11 з електрогідравлічним керуванням. При автоматичному управлінні підйомом і опусканням відвалу гідроциліндрами 4 і 9 їх швидкість обмежується дроселями 10 із зворотними клапанами.

При нейтральному положенні золотників гідророзподільників 11 потік від насоса 14 через них у зворотний клапан 18 надходить в напірну гидролинию насоса 2. Захист від перевантажень в системі автоматичного управління здійснюється клапаном 12 непрямої дії. Контроль тиску в напірних гідролініях насосів 2 і 14 здійснюється манометрами 13. Про ступінь забруднення фільтра можна судити за показаннями манометра 17. Температура робочої рідини в гідросистемі контролюється за показаннями термометра 15.