Кошик
59 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ТОВ "Гідро-Максимум"
+380971339977
+380503713700Инженер гидравлик Алина
+380675522377Инженер гидравлик Даниил
+380675710037Инженер гидравлик Алина
Додати відгук
Кошик

Гідравлічна система синхронного ходу кількох гідроциліндрів

Гідравлічна система синхронного ходу кількох гідроциліндрів

Одним з поширених способів синхронізації ходу гідравлічних циліндрів є так званий «гідравлічний боуденовский трос». Щоправда, застосування боуденовского троса в гідравлічних системах пов'язано з певними витратами.

Два однакових розмірів гідроциліндра з суцільними поршневими штоками послідовно підключаються один до одного. Завдяки цьому другий циліндр повторює рух першого циліндра, на який подається тиск насоса. Оскільки обидві послідовно включені порожнини циліндрів стовп рідини тільки переміщують, хід циліндрів внаслідок внутрішніх, а можливо і зовнішніх витоків, без підживлення може змінитися.

Щоб уникнути небажаних наслідків такої зміни ходу поршнів порожнину "боуденовского троса за допомогою розташованого праворуч 4/3-розподільника 2 через кожен хід з'єднується короткочасно з магістраллю подачі насоса або бака.

Нерівномірний хід поршня має такі причини:

а) лівий циліндр першим повертається у верхнє кінцеве положення і включає кінцевий вимикач 3.

Причина: брак рідини між циліндрами.

Спосіб усунення: з допомогою лівого кінцевика 3 включити магніт а гідравлічного розподільника 2. Робоча рідина буде надходити в магістраль управління до тих пір, поки правий циліндр також не включить кінцевий вимикач. Магніт а знову вимикається.

б) Правий циліндр першим повертається у верхнє кінцеве положення і включає кінцевий вимикач 4.

Причина: надлишок рідини між циліндрами.

Спосіб усунення: з допомогою правого кінцевика 4 включити магніт b розподільника 2.

Цим відкривається гідравлічно деблокируемый зворотний клапан 5 і рідина стікає до тих пір, поки лівий циліндр також не займе кінцеве положення.

З допомогою лівого кінцевого вимикача 3 магніт b відключається. У цьому випадку синхронність ходу поршня залежить не тільки від кількості рідини між циліндрами, але і від точності виконання обох циліндрів.

Загальновідомий той факт, що в техніці неможливо виготовити дві абсолютно однакові деталі.

Оскільки підживлюючий розподільник 2, як правило, має золотниковую конструкцію, виникає певна витік.

Поэтому необходимым условием надежной работы всей системы является установка седельного обратного клапана 5.

 

Регулирование синхронного ходе по принципу дозирования

 

На принципиальной схеме изображена система регулирования синхронного хода одного из валиков трехвалкового гибочного пресса. На схеме изображены два нижних валка, регулируемых в горизонтальном направлении. Верхний валик регулируется вертикально.

Регулирование синхронного хода осуществляется в обоих направлениях и обеспечивается за счет соединения клапана синхронного хода с подающим трубопроводом перед гидравлическими распределителями 8 и 9. а также путем соединения точек подключения А распределителей со сторонами поршневых штоков соответствующих цилиндров и точек подключения В со сторонами поршней других цилиндров. Обратные дроссельные клапаны 6 и 7 служат для декомпрессии рабочей жидкости при переключении из прессования на обратный ход.

Синхронный ход цилиндров в этой системе обеспечивается за счет того, что рабочая жидкость из опережающего цилиндра поступает во второй цилиндр определенными дозами.

 

Подача рабочей жидкости в цилиндры 12 и 13 осуществляется отдельно насосами 1 и 2. Таким образом, с самого начала обеспечивается некоторая предварительная дозировка.

Кроме того, в этом случае цилиндры не мешают друг другу.

Дозировка рабочей жидкости происходит через регулирующий клапан 14.

Регулирующий клапан компенсирует разность рабочей жидкости, которая может возникнуть:

  • из-за неодинаковой подачи насосов,
  • в результаті стиснення робочої рідини,
  • внаслідок неоднакової витоку в приладах,
  • в результаті люфтів підшипників машини.

Напрямок руху циліндрів визначається розподільниками 8 і 9. Напірні клапани 10 і 11 при висуванні циліндрів виконують функції клапанів протитиску.

Якість роботи клапана синхронного ходу в основному залежить від роботи системи виявлення помилок.

Регулюючий клапан, як зображено на принциповій схемі, включається за допомогою балансира 15.