Кошик
59 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ТОВ "Гідро-Максимум"
+380971339977
+380503713700Инженер гидравлик Алина
+380675522377Инженер гидравлик Даниил
+380675710037Инженер гидравлик Алина
Додати відгук
Кошик

Обкатка і випробування трактора Т-170, Т-130, Б-10

Обкатка і випробування трактора Т-170, Т-130, Б-10

ОБКАТКА І ВИПРОБУВАННЯ ТРАКТОРА Т-170, Т-130, Б-10

Відремонтований трактор повинен бути повністю укомплектований складальними одиницями і деталями.

Перед обкаткою необхідно заповнити всі заправні ємності трактора мастильними матеріалами згідно з "Таблицею змащування" інструкції з експлуатації трактора.

Заправити паливний бак слід дизельне паливо ДЛ (влітку) або ДЗ (взимку). Заправити водяний радіатор слід чисту пом'якшену воду згідно з інструкцією з експлуатації трактора.

Перевірити рівень електроліту в акумуляторних батареях, при необхідності довести його до норми.

Підтікання палива, масла і води в з'єднаннях деталей не допускається. Перевірити роботу електрообладнання та контрольно-вимірювальних приладів. Перед запуском дизеля слід виключити муфту зчеплення трактора і важелі перемикання передач і діапазонів переднього і заднього ходу встановити в нейтральне положення. Заправити в бензобачок пускового двигуна слід бензин А-72 або А-76.

Провести запуск пускового двигуна слід стартером або пусковою рукояткою вручну. При цьому необхідно дотримуватися правила запуску пускового двигуна і дизеля відповідно до інструкції

з експлуатації трактора.

Дизель повинен легко запускатися від пускового двигуна.

Прогріти працює дизель на мінімальних і середніх частотах обертання колінчастого валу, а потім перевірити його роботу на середніх і максимальних частотах обертання протягом від 2 до 3 хв. Збільшувати або зменшувати частоту обертання слід плавно.

Дизель вважається прогрітим, якщо температура води в системі охолодження не менш 40°С, а тиск масла в системі змащення від 0,2 до 0,5 МПа (від 2 до 5 кгс/см2).

Після ремонту трактор повинен бути обкатаний на стенді відповідно до табл. 6.1.

Таблиця 6.1

Найменування передачі

Тривалість, хв

Перша передача переднього ходу нормального діапазону

20

Перша передача переднього ходу прискореного діапазону 20
Друга передача переднього ходу нормального діапазону 20

 

Допускається трактор обкатувати пробігом на всіх передачах протягом однієї години. У разі виявлення під час обкатки окремих несправностей, що вимагають заміни складальних одиниць, трактор повинен пройти додаткову обкатку у відповідності з таблицею 6.2.

Таблиця 6.2

Найменування складальної одиниці

Режим обкатки

Дизель

Повторна обкатка по таблиці 6,1.

Пусковий двигун Три пуску дизеля пусковим двигуном
Коробка передач Повторна обкатка по таблиці 6.1.
Бортовий фрикціон По 2 хв на I і II передачах переднього ходу
Механізм управління поворотом і сервомеханизм На 1 і II передачах по 3 повороту вправо і вліво
Бортовий редуктор Повторна обкатка по таблиці 6.1.

 

Після обкатки трактора необхідно перевірити його зовнішній стан і зробити підтяжку кріплень в доступних місцях, відрегулювати гусеничні ланцюги у відповідності з інструкцією по експлуатації трактора,

Витік масла, палива, води через з'єднання, сальники, заливні і спускні пробки не допускається.

Допускається отпотевание і замаслювання без краплин місць ущільнень рухомих деталей.

Наявність мастила у вигляді крапель на нижніх точках складальних одиниць і деталей трактора без повторного краплин (після їх усунення) не є браковочным ознакою.

При ході педалі муфти зчеплення від 50 до 130 мм при працюючому дизелі блокувальний механізм коробки передач має бути розблокований (після чого може бути перемикання передач). Педаль муфти зчеплення при знятті зусилля повинна повертатися у вихідне положення.

Вільний хід важеля керування поворотом, заміряний на кінці рукоятки важеля (при непрацюючому дизелі), повинен бути від 55 до 80 мм вправо і вліво від нейтрального положення.

Гальма повинні забезпечувати повну зупинку трактора при включенні гальма важелем управління поворотом або педалі гальма, з одночасним виключенням муфти зчеплення.

При русі на 1 передачі і послідовному переміщенні важеля управління ВЛІВО або ВПРАВО-НА СЕБЕ до упору, трактор повинен повертатися без руху загальмованою гусениці.

На підйомах і спусках з максимальною крутизною не менше 30° з грунтом або покриттям, що запобігає рух трактора юзом, гальма повинні забезпечувати зупинку трактора і надійне утримання його при установці педалі гальма в положення ЗАГАЛЬМОВАНИЙ або при установці важеля управління на засувку гірського гальма.

Дизель при роботі на холостому ходу повинен змінювати частоту обертання колінчастого валу при зміні положення важеля педалі акселератора і деселератора.

При установці важеля акселератора в крайнє верхнє положення і переміщення педалі деселератора в крайнє нижнє положення дизель не повинен зупинятися.

Після зняття навантаження педаль деселератора повинна повертатися у вихідне положення.

Дизель повинен зупинятися при переміщенні важеля акселератора в крайнє нижнє положення.

Нормальна робота дизеля і трансмісії без навантаження контролюється показаннями аналогів покажчиків і дискретних сигналізаторів системи автоматизованого контролю:

а) стрілки покажчика температури води в системі охолодження дизеля повинна показувати температуру від 40 до 85 °С (після профева);

б) стрілка покажчика тиску масла в системі змащення дизеля при установці важеля акселераторі в крайнє верхнє положення повинна показувати від 0,2 до 0,5 МПа (від 2 до 5 кгс/см2), при перекладі педалі деселератора в крайнє нижнє положення, стрілка повинна показувати тиск не менше 0,1 МПа (1 кгс/см2) при температурі води від 40 до 95 °С.

При установці важеля акселератора в крайнє верхнє положення стрілка покажчика напруги повинна знаходитися в зеленому секторі шкали приладу при встановлених акумуляторних батареях, без установки акумуляторних батарей стрілка покажчика напруги може перебувати в жовтому секторі;

в) дискретні сигналізатори системи контролю автоматично інформують про виникнення. аварійного тиску в паливній системі, системі змащення турбокомпресора і коробки передач, не повинні включатися при установці важеля акселератора в крайнє верхнє положення і будь-якому положенні педалі деселератора.

Включення дискретних сигналізаторів аварійного тиску в паливній системі і коробці передач при крайньому нижньому положенні педалі деселератора не є браковочным ознакою, якщо при подальшому перекладі педалі деселератора з крайнього положення вони вимикаються.

При роботі трактора на холостому ходу важелі коробки передач, гідророзподільника, механізму повороту, а також педалі муфти зчеплення і гальма трактора повинні переміщатися без заїдань і забезпечувати їх функціональне значення.

Допускається проводити перевірку правильності-дії важелів розподільника на холостому ходу дизеля Агрегати електроустаткування повинні спрацьовувати при комутації відповідних перемикачів і вмикачів.

Зварні шви повинні відповідати вимогам державних і галузевих стандартів на зварні з'єднання.

На тракторі не повинно бути видимих дефектів складання, а також пошкоджень арматури, декоративних виробів і обшивки, інших деталей і складальних одиниць.

Під час роботи пускового двигуна і дизеля на холостому ходу, а також при русі трактора без навантаження в системах і агрегатах не повинно бути сторонніх звуків і шумів, що свідчать про їх несправності.

Тривалість пуску підготовленого дизеля повинна бути не більше 5 хв, при температурі навколишнього повітря не нижче плюс 5 °С.

Після обкатки і випробування трактора повинні бути опломбовані мала невелика (кришки регулятора пломби), коректор, кришка та секції паливного насоса (3 пломби).