Кошик
59 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ТОВ "Гідро-Максимум"
+380971339977
+380503713700Инженер гидравлик Алина
+380675522377Инженер гидравлик Даниил
+380675710037Инженер гидравлик Алина
Додати відгук
Кошик

НАВІШУВАННЯ НА ТРАКТОР МТЗ 82

НАВІШУВАННЯ НА ТРАКТОР МТЗ 82

Навішування на трактор МТЗ 82 використовується для використання на базі трактора додаткового навісного обладнання. За допомогою такого механізму на машину встановлюється відвал, стріла з экскаваторным ковшем, а також різні косарки, крани, плуги. Це дозволяє використовувати трактор для вирішення більшості виробничих завдань ферми або невеликого приватного господарства.

Пристрій такого типу кріпиться на передню або задню частину корпуса трактора. Крім того можливо і одночасне використання відразу обох варіантів. Проста конструкція навішування забезпечує легкий монтаж і демонтаж додаткових агрегатів.

ЗМІСТ

 

1. Пристрій і принцип дії навішування

  • Типи наважок на МТЗ
  • З чого складається задня навіска МТЗ?
  • Передня навіска мтз-82 (відео)

 

2. Навісні пристрої, використовувані з наважкою МТЗ

  • Можливі несправності навішування і способи їх усунення
     

1 ПРИСТРІЙ І ПРИНЦИП ДІЇ НАВІШУВАННЯ

Гідравлічна начіпна система на трактор призначена не тільки для зчеплення з додатковими агрегатами, але і для передачі потужності від двигуна до обладнання. Також з її допомогою піднімається і опускається назад у землю плуг або інші пристрої. Тому навішування безпосередньо з'єднана з гідравлічною системою і ведучим мостом трактора.

Схема укладання першого ярусу навішування

 

1.1 ТИПИ НАВАЖОК НА МТЗ

За типом розміщення навісного механізму щодо сільськогосподарської машини, виділяються чотири типи механізмів:

  1. Універсальний задній навісний механізм. З її допомогою машина агрегатується здебільшого екскаваторного обладнання, такого як косарки, посівні машини, відвали та пристрої для прибирання вулиць.
  2. Передня (фронтальна) навішування. Має таку ж конструкцію, як механізм, встановлений на задній частині трактора. Фронтальний навісний механізм розрахований на сцепку з жатками, фронтальними грейдерными ковшами, косарками, обприскувачами і машинами для очищення від снігу.
  3. Бічний навісний механізм. Використовується для роботи з кусторезным обладнанням і косарками однобрусного типу. З'єднання проводиться з допомогою універсальних зчеплень, якими комплектується машина.
  4. Індивідуальні навісні системи. Використовується такий механізм у тому випадку, коли універсальні навішування не підходять. Наприклад, якщо буде навішуватись обладнання, спочатку розраховане на інші моделі тракторів.

 

1.2 З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ ЗАДНЯ НАВІСКА МТЗ?

Конструкція навішування МТЗ 82 досить проста. Пристрій складається з:

  • двох горизонтальних тяг, сполучених металевим стрижнем;
  • зверху до тягам з допомогою спеціальних вилок кріпляться розкоси;
  • за допомогою підйомного важеля розкоси фіксуються на валу підйомного важеля;
  • підйомний важіль однією стороною фіксується на шток гідроциліндра, а другою стороною з'єднаний з верхньої центральною тягою, яка забезпечує передачу потужності на агрегати.

Окремі варіанти навішування на трактор МТЗ 82 оснащені поздовжніми тягами з подовжувачами. Подовжувачі допомогою шарнірів з'єднуються з заднім мостом. Навісне обладнання для трактора мтз фіксується на шарнірах в кінці поздовжніх тяг пристрої і на шарнірі центральної тяги. Це називається триточкового зв'язкою.

Комплектація задньої навіски на МТЗ 82

 

Використовується також і варіант з двоточкового зв'язкою. Вона використовується у випадку використання плугів, які рухаються по кривої лінії в товщі грунту. У відповідності з цим відпадає необхідність жорсткої фіксації пристрою. А значить центральна тяга не використовується.

При активації гідравлічної системи, шток циліндра втягується. Він впливає на поворотний важіль, і через нього на вал підйомного важеля. Дана маніпуляція задіює розкоси навішування, які піднімають тяги вгору, а разом з ними і приєднаний агрегат. Щоб тяги не переміщалися в горизонтальній площині під час підйому, вони внатяжку фіксуються ланцюгами, які укріплені на сталевому стрижні, що з'єднує тяги між собою.

Агрегати, сполучені з тракторами МТЗ допомогою зчіпки, як правило, працюють на нерівних ділянках поля. Щоб забезпечити стабільність роботи пристроїв в цьому випадку збільшується діапазон вертикально-поперечного руху приєднаної машини відносно остова трактора. Здійснюється це шляхом з'єднання розкосів з тягами через пази вилок. Вилки розкосів фіксуються на тягах отвором вперед, так, щоб розкоси вільно рухалися всередині пазів, а пальці в кінці тяг не заважали їм.
 

1.3 ПЕРЕДНЯ НАВІСКА МТЗ-82 (ВІДЕО)

2 НАВІСНІ ПРИСТРОЇ, ВИКОРИСТОВУВАНІ З НАВАЖКОЮ МТЗ

Асортимент навісного обладнання для МТЗ 82 на ринку постійно зростає. Він включає в себе не лише розробки вітчизняних виробників, але й закордонне устаткування, оснащене універсальними зчепами. До основних навісним пристроїв відносяться:

  1. Екскаваторний ківш зі стрілою. Окремі моделі обладнуються змінними робочими органами, серед яких вилочний захват для сіна і колод. Пристрій фіксується як на задній, так і на передній навесках трактора. Імпортні моделі можуть бути обладнані додатковими опорами біля сцепа стріли.
  2. Фронтальний відвал. Фіксується триточкового зв'язкою на передню навіску. Використовується відвал для розчищення будівельних майданчиків та територій від снігу, грунту і піску. Також можна використовувати для очищення доріг в комплекті з дорожньої щіткою. Ширина ковша становить не менше 2,5 м. Можливий також поворот ковша в сторону на кут до 30 градусів.
  3. Навантажувач на фронтальну навісну систему. Використовується для навантаження на машини сипких ґрунтів, контейнерів (вилочний робочий орган), а також для скиртування сіна. Ківш монтується на раму з гідроциліндрами.
  4. Дорожня щітка. Фіксується на задньому навісному механізм трактора. Являє собою прямокутну раму з роликом, на якому розташований барабан з щетиною. Ширина захвату пристрою починається з 1,8 м. Маса до 400 кг.
  5. Барабанні фрези. Використовуються пристрої для ремонту доріг і оранки верхніх шарів грунту. Барабан з приводом фіксується безпосередньо до шарнірам тяг, без додаткової рами. Ширина обробки становить не менше 400 мм. Продуктивність обладнання до 2000 м2 за одну зміну.

Передній і задній навісні ковші на МТЗ 82

 

Також для спрощення землерийних робіт, на ринку можливо придбати шнековий бур. З'єднується з трактором за допомогою трьохточкового сцепа і підключення до гідравлічній системі. При необхідності бур збільшується спеціальним кабелем.

Для спрощення інших робіт використовуються автоматичні косарки, кущорізи, шнекові снігоприбиральні машини та інше.

 

2.1 МОЖЛИВІ НЕСПРАВНОСТІ НАВІШУВАННЯ І СПОСОБИ ЇХ УСУНЕННЯ

 

Використання навісного механізму супроводжують високі навантаження на робочі органи пристрою. Як наслідок, можливі поломки окремих агрегатів та комплектуючих, що призводить до характерних несправностей. Особливо це стосується гідравлічної складової системи.

Однією з несправностей навішування є те, що обладнання не піднімається. Основні причини несправності наступні:

  1. Занадто висока температура рідини в системі (від 70 градусів і вище). Виправити положення можна, заглушивши на час остигання двигуна.
  2. Рідина в гидроаккумуляторе і каналах системи впала вище мінімальної позначки. Заповнити приймальну ємність.
  3. Зламаний насос гідравлічної системи. Проблема криється або в самому насосі, або в системі запуску. Потрібно відрегулювати несправний компонент.

Також можливий варіант, коли навісне обладнання застигло у верхньому положенні і не опускається вниз. Причинами цього може бути:

Передня навіска МТЗ 82

 

  1. Температура масла в системі нижче показника 30 градусів. Прогріти мотор і підняти температуру.
  2. Золотник розподільника не функціонує. Розбирається розподільник і усувається причина заклинювання.

Уповільнений темп руху устаткування також є несправністю і має такі причини:

  1. Кількість масла впало нижче мінімальної позначки. Поповнити запаси робочої рідини.
  2. Вага пристрою дуже великий. Це є однією з основних причин, коли оператор трактора недосвідчений і не ознайомився з робочими характеристиками пристрою. У цьому випадку слід негайно замінити робочий інструмент. Подальше використання обладнання може привести до більш серйозної поломки.
  3. Робоча рідина витрачається дуже швидко. У цьому випадку необхідно замінити насосне обладнання в системі.

Також до частих поломок навісної системи відноситься пошкодження або деформація каналів для масла. В результаті цього хід робочої рідини може, підвищується тиск в системі і температура. Щоб виправити становище, пошкоджені канали видаляються, а на їх місце встановлюється нова магістраль.