Кошик
59 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ТОВ "Гідро-Максимум"
+380971339977
+380503713700Инженер гидравлик Алина
+380675522377Инженер гидравлик Даниил
+380675710037Инженер гидравлик Алина
Додати відгук
Кошик

Збірка КПП трактора Т-170, Т-130

Збірка КПП трактора Т-170, Т-130

Збірка КПП трактора Т-170, Т-130

При складанні КПП трактора Т-170, Т-130 необхідно дотримувати наступні вимоги:

- тертьові поверхні, гладкі отвори шестерень і зовнішні поверхні втулок підшипників ковзання змащують трансмісійним маслом;

- внутрішні і зовнішні кільця циліндричних роликопідшипників повинні бути однієї групи;

- передня кришка і корпус коробки передач КПП бульдозера Т-170, Т-130 не повинні раскомплектовываться і обробляються в зборі, на їх верхніх площинах проставляють однакові порядкові номери;

- ролико - і шарикопідшипники перед установкою на вали нагрівають в масляній ванні до температури 80 ... 100 °С;

- нижній вал КПП Т-170 (Т-130) комплектується з конічною шестірнею головної передачі; розукомплектування цієї конічної пари не допускається;

- переміщення важелів перемикання передач КПП трактора Т-170, Т-130 з нейтрального положення вправо або вліво до відмови повинно відбуватися плавно зростаючим зусиллям пружного опору пружин;

- переміщення валиків з виделками має бути вільним, з чіткою фіксацією нейтрального і робочих положень;

- поворот важелів валиків фіксаторів повинен бути вільним, без заїдань при нейтральному положенні важеля перемикання передач і в положеннях, що відповідають повного включення якої-небудь передачі; при заблокованих фіксаторах переміщення валів не допускається;

- при переміщенні валика з вилкою з нейтрального положення в робоче інший валик повинен надійно стопоритися кульковим замком у нейтральному положенні;

- шпильки встановлюють на сурику залізного густотертом;

- нормальний зазор між отвором в шестернях і зовнішньою поверхнею втулок повинен бути 0,12 ... 0,21 мм; допустимий зазор 0,3 мм;

- нормальний бічний зазор між шліцами верхнього валу КПП Т-130/170 і втулками шестерень повинен бути 0,146 ... 0,424 мм; допустимий зазор 1,0 мм;

- коробка передач КПП трактора Т-170, Т-130 надходить в запасні частини в комплекті з конічною шестірнею.

При заміні коробки необхідно одночасно замінити конічну шестірню головної передачі. Порядковий номер конічної шестерні маркується на корпусі коробки передач.

Збірка верхнього валу коробки передач бульдозера Т-170, Т-130



Рис.4. Верхній вал коробки передач Т-170, Т-130

Верхній вал коробки передач Т-170, Т-130 (1) (див. рис. 4) встановлюють пристосування поверхнею зі шпонковим пазом вниз.

Послідовно встановлюють на вал кільце 3, втулку б, шестерню 4, муфти 5 і 8, другу втулку б, шестірню 7, другі муфти 5 і 5, третю втулку б, шестерню 9 і втулку 10.

При установці муфт і втулок пази зі знятими шліцами поєднують з каналами підведення мастильного матеріалу у верхньому валі.

Встановлюють хомут 12 з пружиною 11 на втулку 10 лыской в бік нижнього валу і поєднують мастильні отвори. Встановлюють шестерню 13 і втулки 14 і 19 на верхній вал.

Зсунувши деталі, встановлені на вал, до упору, ставлять пакет прокладок 18 так, щоб забезпечити зазор А — 0,05 ... 0,3 мм між втулкою 19 і підшипником 15.

Прокладки товщиною 2 мм встановлюють з двох сторін пакета. Нагрівають підшипник 15 в масляній ванні до температури 80 ... 90 СС і, напрессовав його на вал, надягають стопорну шайбу 17 і затягують гайку 16 з моментом затягування 450 ... 550 Нм.

Відгинають стопорну шайбу на грань гайки 16. Перевертають верхній вал. Нагрівають підшипник 2 в масляній ванні до температури 80 ... 90 СС і напрессовывают на вал до упору.

У зібраного верхнього валу коробки передач Т-170, Т-130 шестерні повинні вільно обертатися на втулках, а муфти повинні переміщатися без заїдань.

Збірка першого проміжного валу коробки передач КПП Т-170, Т-130



Рис.5. Перший проміжний вал коробки передач Т-170, Т-130

Перший проміжний вал КПП Т-170, Т-130 (15) (див. рис. 5) встановлюють пристосування шлицевой поверхнею вгору і надягають на нього втулку 14, шестерні 2, 3 і 4 і кільце 13.

Далі збирають шестірню 7 з кільцями 5, підшипниками 12, проставкою 6 і напрессовывают її на вал до упору в кільце 13.

Надягають кільце 11. Нагрівають підшипник 8 в масляній ванні до температури 80 ... 90 °С і напрессовывают на вал до упору в кільце 11.

Встановлюють стопорну шайбу 9, навертають гайку 10 обробленим торцем до шайбі, затягують її моментом затягування 450 ... 550 Нм і стопорять шайбою 9.

Перевертають вал. Нагрівають підшипник 1 в масляній ванні до температури 80 ... 90 °С і напрессовывают його на вал до упору.

Збірка другого проміжного валу коробки передач КПП Т-170, Т-130



Рис.6. Другий проміжний вал коробки передач КПП бульдозера Т-170, Т-130

Другий проміжний вал коробки передач бульдозера Т-170, Т-130 (див. рис. 6) встановлюють пристосування різьбовим кінцем вгору і збирають його з шестірнею 10, втулкою 9, шестернями 8 і 7, втулкою 6, шестерні 5 і 4.

Зсунувши до упору шестерні і втулки, встановлюють пакет прокладок 3, забезпечивши зазор А = --0,05 ... 0,3 мм між торцем шестерні 4 і торцем внутрішнього кільця підшипника 2.

Прокладки товщиною 2 мм встановлюють з двох сторін пакета. Нагрівають підшипник 2 в масляній ванні до температури 80 ... 90 °С і встановлюють на вал.

Перевертають вал 1. Нагрівають підшипник 11 в масляній ванні до температури 80 ... 90 °С і напрессовывают на вал до упору. Встановлюють стопорне кільце 12.

Збірка нижнього валу коробки передач бульдозера Т-170, Т-130



Рис.7. Нижній вал КПП Т-170, Т-130

Нижній вал коробки передач Т-170, Т-130 (див. рис. 7) встановлюють пристосування конічною шестірнею вниз.

Нагрівають підшипник 17 в масляній ванні до температури 80 ... 90 °С і встановлюють на вал до упору в бурт.

Далі встановлюють послідовно втулки 16 і 11, шестерню 15, муфти 14 і 9, другу втулку 11, шестерню 13, проставку 12, третю втулку 11, шестірню 10, муфти 8 і 9, втулку 7, шестірню 6, кільце 5 і втулку 4.

Зсунувши всі деталі до упору, встановлюють пакет прокладок 3, так щоб забезпечити зазор А =0,05...0,3 мм між торцем втулки 4 та внутрішнім кільцем підшипника 2.

Прокладки товщиною 2 мм ставлять з обох сторін пакета. Нагрівають підшипник 2 в масляній ванні до температури 80 ... 90 °С і напрессовывают на вал до упору.

При складанні нижнього валу КПП Т-170, Т-130 необхідно поєднувати паз зі знятим шліцом у муфтах і втулках з отворами підведення мастильного матеріалу до втулок у валу.

Нижній вал коробки передач встановлюється комплектно з перевіреною за зацеплению зубів конічною шестірнею головної передачі.

Збірка валів коробки передач Т-170, Т-130 з передньою кришкою

Верхній вал 4 встановлюють на стіл стенду так, щоб відстань від торця зубів шестерні 8 (див. рис. 4) до площини пристосування було (126 ± 0,06) мм.

Цей розмір встановлюють з допомогою шаблону. Зазначений розмір забезпечує зібраної в коробці передач відстань Р = (126 -0,2) мм (див. рис. 8).

Рис.8. КПП Т-170, Т-130 в розрізі

Встановлюють перший проміжний вал Т-170, Т-130 в пристосування, так щоб виступання торців зубів шестерні 8 (див. рис. 1) верхнього вала по відношенню до торців зубів шестерні 2 (див. рис. 5) першого проміжного валу було (2 ± 0,5) мм

Встановлюють вали в пристосування на зазначені розміри обертанням рукояток.

Встановлюють другий проміжний вал 5 на пристосування так, щоб зазор між торцями шестерні 2 (див. рис. 5) першого проміжного вала і шестерні 7 другого проміжного вала був у межах (4 ± 0,5) мм

Встановлюють нижній вал КПП Т-170 (Т-130). Ставлять передню кришку на штифти площину пристосування і притискають притисками.



Рис.9. КПП Т-170, Т-130 вид Б

Надівши пакет прокладок 108 (див. рис. 9,10) на фланець корпусу підшипників верхнього валу 99 та ущільнювальне кільце, встановлюють корпус підшипників в передню кришку 2.



Рис.10. КПП Т-170, Т-130 вид А

Запресовують зовнішнє кільце підшипника 109 до упору в бурт корпуси підшипників верхнього валу 99.

Нагрівають підшипник 100 в масляній ванні до температури 80 ... 90С і напрессовывают його на верхній вал 103 до упору в підшипник 109 номером на кільці вгору, встановлюють маслоотражатель 106 і шпонку 105.

Змащують прокладку 107 герметиком і встановлюють її на фланець корпусу підшипників верхнього валу 99 і встановлюють кришку 27 верхнього валу і закріплюють разом з корпусом підшипників болтами 25 з пружинними шайбами 26.

Надягають гумове кільце 104 на кришку верхнього валу. Нагрівають фланець 7 до температури (260 ± ± 10) °С і напрессовывают на верхній вал 103.

Навертають гайку 102 на верхній вал 103 до упору під фланець 7 і стопорять двома болтами 101 з пружинними шайбами.

Перевіряють розмір М (126 ± ± 0,2) мм і при необхідності регулюють прокладками 108.

ННадевают пакет прокладок 96 і ущільнювальне кільце на корпус підшипників 98 першого проміжного вала КПП Т-170, Т-130, встановлюють його в передню кришку 2.

Запресовують зовнішнє кільце підшипника 109 в корпус підшипників 98 до упору номером на кільце вгору.

Нагрівають підшипник 100 в масляній ванні до 80 ... 90 °С і напрессовывают на перший проміжний вал 80 до упору в підшипник 109.

Встановлюють стопорну шайбу внутрішнім усиком в шпонковий паз вала 80, навертають гайку 97 обробленим торцем до шайбі і кінці відгинають шайби на межі гайки.

Змащують прокладку герметиком з обох сторін, встановлюють її і кришку 4 фланцем корпусу підшипників 98 і закріплюють болтами 25 з пружинними шайбами 26.

Перевіряють розмір (2 ± 0,5) мм і при необхідності регулюють прокладками 96.

Надягають пакет прокладок 95 і ущільнювальне кільце на корпус підшипників 93 другого проміжного вала, встановлюють його в передню кришку 2.

Запресовують зовнішнє кільце підшипника 90 в корпус підшипників 93 до упору в бурт номером на кільці вгору.

Нагрівають підшипник 92 в масляній ванні до 80 ... 90 °С і напрессовывают на другий проміжний вал 83 до упору в підшипник 90.

Встановлюють стопорну шайбу внутрішнім усиком в шпонковий паз вала 83, навертають гайку 94 обробленим торцем до шайбі і кінці відгинають шайби на межі гайки.

Змащують прокладку з обох сторін герметиком, встановлюють її і кришку 32 фланцем корпусу підшипників 93 другого проміжного вала КПП Т-170, Т-130 і закріплюють болтами 25 з пружинними шайбами 26.

Перевіряють розмір (4 ± 0,5) мм і при необхідності регулюють прокладками 95.

Надягають пакет прокладок 88 та ущільнювальне кільце па корпус підшипників нижнього валу 85, встановлюють його в передню кришку 2.

Запресовують зовнішнє кільце підшипника 90 в корпус підшипників до упору в бурт.

Встановлюють стопорну шайбу внутрішнім усиком в шпонковий паз нижнього валу 85, навертають гайку 91 обробленим торцем до шайбі і кінці відгинають шайби на грань гайки.

Товщину пакета регулювальних прокладок 88 остаточно встановлюють при регулюванні розміру Д = 83,9 ± ±0,1 мм (див. рис. 8).

Збірка корпусу КПП Т-170, Т-130)

Корпус Т-170, Т-130 встановлюють на підставку.

Змащують трансмісійним маслом посадочні місця під підшипники в корпусі коробки і встановлюють зовнішні кільця підшипників 76, 78, 82 і 84, розташувавши гнізда під стопори проти отворів у корпусі.

Встановлюють стопор 74 в отвір корпусу до упору в гніздо підшипника 76 і запресовують заглушку 73 до упору в гніздо корпуса.

Аналогічно встановлюють стопори і заглушки під підшипники 78, 82 і 84.

Надягають гумове кільце 77 на кришку 79 і встановлюють її в корпус коробки передач Т-170, Т-130.

Встановлюють стопорне кільце 81 в канавку корпусу коробки.

Запресовують штифти 3 і 86 (якщо вони выпрессовывались) і втулку 110 в отвори корпусу.

Змащують прокладку з обох сторін герметиком і разом з кришкою 34 встановлюють на корпус коробки передач і закріплюють гайками 35 з пружинними шайбами.

Ввертають магнітну пробку 33 з прокладкою в кришку 34.

Складання передньої кришки з корпусом коробки передач трактора Т-170, Т-130

Корпус КПП Т-170, Т-130 і передня кришка повинні мати однаковий порядковий номер. Корпус встановлюють на стенд привалочної площиною вниз і закріплюють притисками.

Змащують прокладку 87 з обох сторін герметиком і встановлюють на фланець корпусу КПП.

Встановлюють передню кришку 2 в зборі з валами на корпус коробки так, щоб штифти 86 увійшли в отвори передньої кришки. Вставляють пружину 72 в отвір корпусу.

Закріплюють передню кришку 2 болтами 29 з шайбами. Повертають коробку передач і виставляють нижній вал 85 на розмір Д = (83,9 ± 0,1) мм між торцем вала і площиною корпусу коробки КПП Т-170, Т-130 прокладками 88.

Розмір Д заміряють при зрушеному нижньому валу 85 всередину коробки передач.

Змащують прокладку герметиком і встановлюють на фланець корпусу підшипників 89.

Ввертають штуцер підведення мастильного матеріалу в кришку 28, встановлюють її на прокладку і, переміщаючи в межах зазору між болтами і отворами, знаходять таке положення, коли при обертанні нижнього валу 85 штуцер не зачіпає за нього.

У цьому положенні закріплюють кришку болтами 25 з притискним шайбами 26.

Ввертають в отвори передньої кришки 2 дві шпильки і, надівши на них треножки 30, закріплюють їх гайками 31.

Установка валиків перемикання передач, вилок і хвостовиків КПП бульдозера Т-170, Т-130

Повертають корпус КПП Т-170, Т-130 люками механізмів перемикання вгору.

Встановлюють вилку 65 в кільцеву канавку муфти включення верхнього валу 103.

Валик 66 встановлюють в корпус коробки КПП Т-170, Т-130, пропустивши його через отвори вилки 65, і закріплюють на нього хвостовик 38.

Встановлюють дві кульки 111 під втулки 110.

Вставляють вилку 64 в кільцеву канавку муфти включення верхнього валу 103 і встановлюють другий валик 66 в отвір корпуса коробки, пропустивши його через отвір вилки 64.

Встановлюють на валик 66 хвостовик 38, закріплюють хвостовики 38 на валиках 66 стопорами.

Закріплюють клинами 71 з гайками 62 вилки 64 і 65 при центральному розташуванні зовнішньої зубчастої муфти щодо внутрішньої і в нейтральному положенні валика 66.

Стопорять гайки 62 стопорними пластинами 63. Розмір повинен бути (21,5 ± 0,8) мм Переміщення валиків має бути вільним.

Запресовують заглушку і встановлюють кришки 24, витримуючи з допомогою регулювальних прокладок зазор 0,3+1,2 мм між кришкою і торцями валиків у включеному положенні, і кріплять їх болтами 5 з пружинними шайбами.

Аналогічно встановлюють вилки 36 і 37 і валики 66 для нижнього валу 85. Встановлюють штуцер підведення мастильного матеріалу до верхнього валу.

Змащують прокладку герметиком, укладають її на фланець масляного насоса і встановлюють насос з маслоприемником в люк корпусу коробки передач на штифти і кріплять його болтами з пружинними шайбами.

Збірка механізмів перемикання передач бульдозера Т-170, Т-130

При складанні лівого механізму перемикання встановлюють проставку 40 на верстак. Вводять валик 60 в отвори проставки 40 і важеля 61.

Вставляють в отвори проставки пружини 58, причому довгу пружину встановлюють із зовнішнього боку коробки передач.

Укладають кільце 46, прокладки 47 кульової фланець 48. Запресовують палець 57 важіль 51 і встановлюють важіль в кульовий фланець 48 і отвір важеля 61.

Надягають другу прокладку 47, другий кульової фланець 48, встановлюють на прокладку кульової фланець 56 і закріплюють болтами 68 з пружинними шайбами 67.

Встановлюють кільце 49, кришку 55, ковпачок 50, кришку 54 і стопорять шплінтом 53. Навертають рукоятку 52 на важіль 51.

Змащують прокладку 39 герметиком і укладають її на ліву кришку 22.

Встановлюють лівий механізм перемикання передач проставкою 40 на ліву кришку 22 і закріплюють болтами з пружинними шайбами.

Складання правого механізму перемикання КПП Т-170, Т-130 та його установку проставкою 69 на праву кришку 6 виконують так само, як і лівого механізму, за винятком установки вмикача ВК-403, яку проводять в такій послідовності: встановлюють у виточку різьбового отвору гумове кільце 116 (див. рис. 6), замкову пластину 119, регулювальні прокладки 117 (не більше восьми), відрегулювавши ними зазор Е — 0,3 ... 0,5 мм між торцем вмикача і циліндричною поверхнею валика 60 загортають вмикач 118 до упору і стопорять його замковій пластиною 119.

Збірка корпусу фіксаторів з валиком і установка на ліву кришку КПП Т-170, Т-130

Вставляють валик 17 (див. рис. 10) в отвір корпуса валика фіксаторів 16, надягають сальник 13 на виступаючий кінець валика і запресовують в корпус рівень з торцем корпусу.

Надягають важіль 12 в зборі з наконечником на валик 17 і поєднують паз валика з отвором у важелі. Встановлюють стопор 10 і закріплюють гайкою 11 з шайбою.

Установлюють завзяту планку 75, вставивши її в виточку на валику 17; ставлять напрямну плиту 14 з прокладками, змастивши їх герметиком, і прикріплюють корпус валика фіксаторів 16 до лівій кришці 22 болтами з пружинними шайбами; запресовують заглушку 18 в отвір корпуса валика фіксаторів 16.

Аналогічно збирають і встановлюють на праву кришку 6 другий корпус фіксаторів з валиком.

Установка лівого механізму перемикання передач. В корпус коробки передач Т-170, Т-130 ввертають шпильки 70 і укладають прокладку 23, змастивши її з обох сторін герметиком.

Встановлюють два фіксатора 112 в пази валиків при нейтральному положенні. Лиски у верхній частині фіксаторів повинні розташовуватися вперед по ходу трактора.

Встановлюють ліву кришку 22 в зборі з механізмом перемикання на дві шпильки і два штифта корпусу коробки передач 1 і заводять важелі 61 в пази хвостовиків.

Закріплюють ліву кришку 22 в зборі з механізмом перемикання гайками 9 з пружинними шайбами 8. Встановлюють гумове кільце 59.

При нейтральному положенні важеля 61 виставляють валик 60 на розмір (29 ± 1) мм від торця малої бобишки проставки 40 і через бічний люк закріплюють важіль 61 болтами 45 і стопорять стопорною шайбою.

Встановлюють кришку 44 з прокладкою 43 і закріплюють гайками 42 з пружинними шайбами.

Надягають на пробку 113 стопорну шайбу 115 і прокладку 114 і загортають у малу бобышку проставки 40 до відмови.

Аналогічно загортають пробки 113 в різьбові отвори інших бобышек. Встановлення правої кришки в зборі з правим механізмом перемикання передач виробляють аналогічно.

Переміщення валиків з виделками має бути вільним, з чіткою фіксацією нейтрального і робочих положень.

При заблокованих фіксаторах переміщення валиків перемикання передач не допускається; це забезпечується регулюванням зазору між торцями фіксатора валиком з допомогою прокладок 19, встановлюваних під корпус валика фіксаторів 16.

Гумове кільце 75 приклеюють клеєм виточку фланця корпуса коробки передач Т-170.

При правильной сборке КПП Т-170, Т-130 все валы и шестерни должны легко проворачиваться без заеданий и заклиниваний, переключение валиков с вилками должно быть легким, без заеданий, с четкой фиксацией нейтрального и рабочего положений, перемещение рычагов переключения передач из крайнего левого положения вправо и из правого — влево до отказа должно происходить с плавно возрастающим усилием упругого сопротивления пружин.

Установка коробки передач КПП трактора Т-170, Т-130

Встановлюють в отвір прівалочной площині корпусу бортових фрикціонів штифт. Фрезеровані площині штифта повинні бути перпендикулярні до прямої, що з'єднує центр отвори діаметром 160 мм з центром отвори діаметром 16 мм під штифт.

Змащують виточку на прівалочной площині корпусу бортових фрикціонів клеєм і встановлюють кільце.

Перевіряють наявність кільця в виточками прівалочной площині коробки. Заводять коробку між лонжеронами і встановлюють її на шпильки і штифт, а виступаючий кінець нижнього підшипника вала коробки — в отвір корпуса бортових фрикціонів.

Закрепляют коробку передач КПП Т-170, Т-130 на шпильках гайками с шайбами. Гайки затягивают крестообразно, начиная с верхних шпилек.

В стыке привалочных плоскостей корпуса бортовых фрикционов и коробки передач Т-170, Т-130 зазоры не допускаются. Смазывают кольцевую канавку клеем и устанавливают кольцо.

Устанавливают муфту сцепления, механизм управления поворотом и кожух муфты сцепления.

Подсоединяют маслопроводы к масляному насосу коробки передач, штуцерам подвода масла к верхнему и нижнему валам, отделению конических шестерен и фильтру. Устанавливают кабину с крыльями и панели пола.