Кошик
59 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ТОВ "Гідро-Максимум"
+380971339977
+380503713700Инженер гидравлик Алина
+380675522377Инженер гидравлик Даниил
+380675710037Инженер гидравлик Алина
Додати відгук
Кошик

Розподільні та регулюючі пристрої крана КС-55713

Розподільні та регулюючі пристрої крана КС-55713

Розподільні та регулюючі пристрої крана КС-55713

Двоходовий кран (Рис. 30) призначений для зміни напряму потоку подається насосом робочої рідини.

Рис. 30. Двоходовий Кран

1–ручка; 2–корпус; 3–болт; А – від насоса; В – до гидроагрегатам поворотної частини; С – до гидроагрегатам неповоротної частини

Робоча рідина підводиться до отвору А і в залежності від положення ручки 1 відносно корпусу 2 відводиться від одного з отворів або С.

Для перекладу двоходового крана в інше положення випливає, потягнувши за ручку 1, повернути рукоятку в потрібну сторону до упору.

При цьому отвір буде перекрито, потік робочої рідини через отвір всередині корпусу буде направлений в отвір С.

Гідророзподільник (Рис. 31) призначений для керування механізмами неповоротної частини автокрана КС-55713.

Технічні дані гідророзподільника неповоротної частини

Тип - секційний, трипозиційний
Кількість робочих секцій - 5
Умовний прохід, мм - 12
Номінальний тиск, МПа (кгс/см) - 20(200)

Рис. 31. Гідророзподільник неповоротної частини автокрана КС-55713

1-корпус гідророзподільника; 2, 4–штуцер; 3-рукоятки керування золотниками; 5-регулювальний гвинт; 6-контргайка; 7-запобіжний клапан; «Р»-напір; «Т»-злив;

Гідророзподільник неповоротної частини автокрана КС-55713 моноблочний складається з запобіжною секції, п'яти робочих секцій і зливної секції.

Всі робочі секції мають однакове пристрій, кожна з них має золотник, утримуваний у нейтральному (середньому) положенні пружиною.

Запобіжна секція складається з запобіжного клапана 7.

Налаштування запобіжного клапана проводиться гвинтом 5.

У нейтральному положенні центр золотника відкритий і робоча рідина вільно перетікає на злив через весь розподільник.

При переміщенні золотника з нейтрального положення в робоче одна з відхідних магістралей з'єднується з напором, інша - зі зливом.

Запобіжний клапан 7 служить для захисту від перевантаження насоса НА1 при включенні механізмів неповоротної частини, а також гідросистеми цих механізмів.

Гідравлічний розподільник поворотної частини автокрана КС-55713 (Рис. 32) призначений для керування механізмами підйому стріли, вантажної лебідки, повороту, телескопування.

Технічні дані гідророзподільника поворотної частини автокрана КС-55713

Тип - секційний, трипозиційний
Кількість робочих секцій - 4
Умовний прохід, мм - 20
Номінальний тиск на вході, МПа (кгс/см) - 25(250)

Рис. 32. Гідророзподільник поворотної частини автокрана КС-55713

I - напірна секція; II, III, IV, V-робочі секції; VI-зливна секція; 1-запобіжний клапан; 2-регулювальна гайка; 3-котушка; 4-шпилька; А, В-
підводи; «Р»-напір; «Т»-злив;

Гідророзподільник поворотної частини автокрана КС-55713 складається з напірної секції I з запобіжним клапаном 1, робочих секцій II, III, IV, V і зливної секції VI, стягнутих між собою разом з опорними кронштейнами 5 шпильками 4.

Ущільнення каналів в стиках секцій забезпечується
гумовими кільцями, встановленими з бандажными кільцями в отворах пластин.

Напірна секція включає в себе запобіжний клапан непрямої дії КП3, з дистанційної завантаженням, і гідророзподільник Р2, керуючий режимами роботи гідросистеми.

При знеструмленому электромагните гідророзподільника поворотної частини автокрана КС-55713 потік управління запобіжного клапана КП3 через гідророзподільник Р2 проходить в зливну лінію (режим розвантаження гідросистеми від тиску, наприклад, при включенні приладів безпеки).

При включеному электромагните гідророзподільника Р2 і нейтральному положенні всіх золотників керування потік запобіжного клапана КП3 проходить в зливну лінію, тим самим даючи можливість відкритися основного клапана, який забезпечує розвантаження гідросистеми на злив з мінімальними втратами.

При зміщенні будь-якого золотника з нейтрального положення і при включеному электромагните гідророзподільника Р2 потік управління перекривається, забезпечуючи тим самим завантаження клапана КП3 тиском, пропорційним навантаженні на включеному крановому механізмі, а робоча рідина подається в робочу лінію кранового механізму.

Пристрій робочих секцій V і IV (Рис. 32) зовні схоже з пристроєм робочої секції гідророзподільника, керуючого механізмами неповоротної частини автокрана КС-55713, відмінності полягають у розмірах і внутрішньому устрої.

З метою забезпечення послідовного розподілу робочої рідини дані золотники виконані порожнистими для проходження робочої рідини в сусідню секцію. Золотники цих секцій керують механізмом повороту платформи і телескопированием стріли.

Пристрій робочої секції III схоже з пристроєм робочої секції описаного вище гідророзподільника, керуючого механізмами неповоротної частини автокрана КС-55713, відмінності полягають в розмірах. Золотник цієї секції управляє гідроциліндром підйому стріли.

Пристрій робочої секції II схоже з пристроєм робочої секції III , за винятком того, що в нейтральному положенні золотника, обидві робочих лінії з'єднані зі зливом.

Керує він гідромотором вантажної лебідки. Регулювання швидкості механізмів відбувається за рахунок неповного переміщення золотника гідророзподільника, керуючого відповідним механізмом поворотної частини крана.

Регулююча апаратура автокрана КС-55713 

Зворотний клапан гідросистеми автокрана КС-55713 призначений для пропуску проходить через нього робочої рідини тільки в одному напрямку.

Технічні дані

Умовний прохід, мм - 20
Номінальний тиск, МПа (кгс/см) - 20(200)

Рис. 33. Клапан зворотний автокрана КС-55713

1-корпус; 2-штуцер; 3-клапан; 4-пружина; 5-кільце 030-035-30-2-2; А-підведення; Б-відвід

Пристрій зворотного клапана показано на Рис. 33.

Подводимый до отвору А потік робочої рідини відкриває клапан 3, долаючи зусилля слабкою пружини 4, і через радіальні отвори клапана 3 проходить до отвору Б.

Рух робочої рідини від отвору Б до отвору А виключено, так як клапан 3 пригорнеться до сідла корпусу 1 пружиною 4 і тиском надходять до отвору Б робочої рідини. Напрямок потоку позначається на корпусі клапана стрілкою.



Рис. 34. Вентиль-дросель (рейтинговий) автокрана КС-55713

1 – корпус; 2 – голка; 3 – гайка; 4 – кільце (011-015-25-2-2 ГОСТ 9833-73)

 

Вентиль-дросель (рейтинговий) (Рис. 34) призначений для здійснення розігрівання робочої рідини при мінусовій температурі навколишнього середовища.

При підведенні робочої рідини в порожнину А і відкручування голки 2 на 1,5-2 обороту, рідина дроселює через щілину, що утворилася до порожнини Ст.

За рахунок дроселювання відбувається розігрів робочої рідини. Величина тиску дроселювання – 5+2 МПа (50...70 кгс/см2).

Рис. 35. Гідрозамок автокрана КС-55713

1-золотник; 2-корпус; А-підведення; Р-підведення; У-управління

Гідрозамок автокрана КС-55713 призначений для вільного пропускання потоку робочої рідини в одному напрямку (в гідроциліндр), а в
зворотному (з гідроциліндра) - тільки при наявності тиску в лінії управління.

Конструкція гідрозамка представлена на Рис. 35.

Технічні дані гідрозамка

Умовний прохід, мм - 8
Номінальний тиск, МПа (кгс/см) - 25(250)

При підведенні робочої рідини в отвір Р вона через клапан всередині гідрозамка вільно проходить до отвору А. При зворотному напрямку потоку вихід робочої рідини перекритий клапаном і стає можливим тільки при подачі тиску управління до отвору, коли золотник всередині корпусу 2 примусово відкриє клапан.

Гальмівний клапан (зворотний керований) автокрана КС-55713 (Рис. 36) призначений для підтримки постійної швидкості опускання або
висування стріли незалежно від величини попутного навантаження.

Технічна характеристика гальмівного клапана

Номінальна витрата, л/хв - 160
Умовний прохід, мм - 16
Робочий тиск, МПа (кгс/см) - 32(320)

Клапан працює наступним чином. Під тиском робочої рідини, що підводиться через отвір А під клапан 2, останній, долаючи зусилля пружини 9, відкриває їй прохід до отвору В (відповідає операції "підйом" або "висування").

Рис. 36. Гальмівний клапан (зворотний керований) автокрана КС-55713

1 - втулка; 2 - клапан; 4-кулька; 5-поршень; 6-допоміжний поршень; 7-додатковий поршень; 8,9 – пружина; 10-демпфер.

Прохід робочої рідини в зворотному напрямку (відповідає операції "опускання" або "втягування") стає можливим тільки після подачі тиску управління під поршень 5 через отвір Х.

При цьому поршень 5 піднімає кулька 4, стискаючи пружину 9 . Через щілину змінного перерізу, утворену клапаном 2 і втулкою 1 (в залежності
від величини керуючого тиску) робоча рідина надходить до отвору А.

Гальмівний клапан вантажної лебідки автокрана КС-55713 (Рис. 37) призначений для опускання вантажу з постійною швидкістю, незалежно від величини попутного навантаження.

Технічна характеристика гальмівного клапана вантажної лебідки

Номінальна витрата, л/хв - 140
Умовний прохід, мм - 16
Робочий тиск, МПа (кгс/см) - 32(320)
Тиск розвантаження, МПа (кгс/см) - 25(250)

Клапан працює наступним чином. Під тиском робочої рідини, що підводиться через отвір U2 під клапан 5, останній, долаючи зусилля пружини 6, відкриває їй прохід до отвору С2 (відповідає операції "підйом").

Рис. 37. Гальмівний клапан вантажної лебідки автокрана КС-55713

1-корпус; 2-втулка; 3-регулювальний гвинт; 4 ,6-пружина; 5-клапан; 7-поршень; 8-клапан керований; 9-сідло

Прохід робочої рідини в зворотному напрямку (відповідає операції "опускання") стає можливим тільки після подачі тиску управління під поршень 7 через отвір С1 або U1.

При цьому поршень 7 піднімає клапан 8, стискаючи пружину 4. Через щілину змінного перерізу, утворену клапаном 8 і сідлом 9 робоча рідина надходить до отвору U2.

Прохід робочої рідини можливий у зворотному напрямку і без подачі тиску управління.

При досягненні в отворі С2 тиску розвантаження,
робоча рідина надходить до отвору U2.

Величина тиску розвантаження налаштовується регулювальним гвинтом 3 і дорівнює наступного: КТ1 – 250+10 кгс/см2.

Допоміжні пристрої та трубопроводи автокрана КС-55713

Лінійний фільтр призначений для очищення при роботі гідроприводу робочої рідини від механічних домішок, що з'являються в результаті природного зносу деталей. Фільтр встановлюється всередині гідробака автокрана КС-55713.

Технічні дані фільтра

Умовний прохід, мм - 50
Номінальна пропускна здатність, л/хв - 250
Номінальна тонкість фільтрації, мкм - 25
Номінальний тиск, МПа (кгс/см) - 0,63 (6,3)
Перепад тиску, при якому відкривається перепускний клапан, МПа (кгс/см) - 0,4/0,05(4/0,5)
Тиск спрацьовування індикатора забруднення, МПа (кгс/см) - 0,4 +0,05(4 +0,5)

Конструкція фільтра показана на Рис. 38. Фільтруючий елемент 7 має форму циліндра з зовнішньої перфорованої обичайкою і внутрішньої перфорованою металевою трубкою, між якими розташовані гофрована штора з фільтрувального паперу.

Рис. 38. Лінійний фільтр автокрана КС-55713

1-кришка; 2-пружина; 3-болт; 4-шайба; 5-гумове кільце; 6-клапан; 7-фільтруючий елемент; А-вхід; В-вихід
 

По торцях кожен фільтруючий елемент ущільнюється гумовими кільцями 5.

Робоча рідина підводиться до отвору А й через фільтруючі елементи надходить до отвору і далі в бак.

При надмірному забрудненні фільтруючих елементів перепад тиску між отворами А й зростає до величини спрацювання клапана 6, який, відкриваючись, пропускає робочу рідину без очищення від отвору А до отвору Ст.

Фільтроелементи є змінною частиною фільтра і призначені для одноразового використання. При забрудненні фільтруючі елементи підлягають заміні.

Обертове з'єднання призначений для передачі потоків робочої рідини між неповоротною та поворотною частинами автокрана КС-55713. Пристрій обертового з'єднання показано на Рис. 39.



Рис. 39. Обертове з'єднання автокрана КС-55713

1,2,3-труби; 4-корпус; 5-обойма; 6-кільце захисне; 7-кільце 130-140-58-2-2; 8-шайба

В закріпленому на нижній рамі крана співвісно з опорно-поворотним пристроєм корпусі 4 є канали, нижні кінці яких з'єднані з трубами 1, 2, 3, а верхні сполучаються з порожнинами, утвореними канавками в корпусі і обоймі 5.

Обойма має приварні патрубки, що сполучаються з порожнинами канавок, а також повідець, за допомогою якого обертання поворотної частини крана передається на обойму.

Труби 1, 2, 3 з'єднуються з магістралями неповоротної частини автокрана КС-55713, а патрубки обойми 5 з магістралями поворотною. Ущільнення між порожнинами канавок забезпечується ущільнювальними кільцями 7.

Розмикачі призначені для розмикання гальм і стопорних пристроїв механізмів і являють собою гідроциліндри односторонньої дії.



Рис. 40. Розмикачі гальма вантажної лебідки автокрана КС-55713

1-корпус; 2-шток; 3-гайка; 4-плунжер; 5-пружина; 6,7-кільце; 8-втулка; 11-кільце захисне 9-кільце 030-035-30-2-2; 10-кільце 016-020-25-2-2 (ОR* 200-616-4490, S=2,62, d=15,08); 12-кільце 011-015-25-2-2.

Розмикачі гальма вантажної лебідки показаний на Рис. 40. Його пристрій зрозуміло з малюнка і окремих пояснень не вимагає.

Розмикачі гальма механізму повороту автокрана КС-55713 подібний размыкателю гальма лебідки за винятком, що повернення поршня розмикачі гальма механізму повороту у вихідне положення здійснюється пружиною гальма, а розмикальний гальма вантажної лебідки має власну поворотну пружину.

Клапан "АБО" призначений для розмикання гальма лебідки і гальма механізму повороту автокрана КС-55713. Пристрій клапана "АБО" показано на Рис. 41 і особливих поясненні не потребує.

Рис. 41. Клапан "АБО" автокрана КС-55713

1-корпус; 2-штуцер; 3-кільце 011-015-25-2-2; 4-кулька; А,В-відвід; Б-підведення;

Трубопроводи призначені для транспортування потоків робочої рідини.

Основна частина трубопроводів виконана з сталевих безшовних
холоднодеформованих труб, а в місцях, де потрібно компенсувати взаємне зміщення з'єднуються трубопроводами агрегатів, застосовані гнучкі рукави (шланги).

У всмоктувальних, зливних і дренажних магістралях шланги виконані з гумових напірних рукавів з нитяним посиленням. З'єднання цих шлангів з патрубками агрегатів і арматури і з трубами проводиться надяганням їх на кінці патрубків і труб з подальшим закріпленням стяжними хомутами.

Шланги в напірних магістралях виконані з гумових рукавів високого тиску з металевим обплетенням (шланги з умовним проходом 12 мм) або з металевими навивками (шланги з умовним проходом 25 мм), на кінцях яких закладені з'єднувальна арматура під шароконусное з'єднання.

З'єднання арматури з гідроагрегатами, як різьбові, так і фланцеві, ущільнюються гумовими кільцями круглого перерізу.