Клапани гальмівні двосторонній OVERCENTRE NG6 і NG10
Клапани гальмівні двосторонній OVERCENTRE NG6 і NG10 використовуються для управління рухами приводу і блокування його в обох напрямках. Щоб контролювати зниження навантаження і уникнути перенесення ваги вантажу, клапан запобігає будь-яку кавітацію приводу. NG6 і NG10 гарантують максимальну безпеку, мінімальну витік і дуже компактну установку.
Схема двосторонніх гальмівних клапанів OVERCENTRE NG6 і NG10:
В нашому асортименті Ви знайдете:
Клапани гальмівні двосторонній OVERCENTRE NG6 і NG10 |
Номінальний витрата рідини (л/хв) |
Максимальне пікове тиск, бар |
Передаточне ставлення |
Вага, кг |
VBCD DE NG6 CETOP 3 |
40 |
350 |
1:4,5 |
2,484 |
VBCD DE NG10 CETOP 5 |
80 |
350 |
1:4,5 |
4,645 |
ЗАСТОСУВАННЯ ГАЛЬМІВНОГО КЛАПАНА
Гальмівний клапан VBCD DE A призначений для забезпечення плавного опускання гидроцилинров (обертання гідромоторів), навантажених попутної навантаженням.
Крім цього гальмівні (врівноважують) гідроклапани забезпечують:
- функцію запірного елемента (гідрозамка)
- функцію обмеження максимального тиску в лінії і запобігання кавітації
УСТАНОВКА ГАЛЬМІВНОГО КЛАПАНАГальмівні клапани можуть з'єднуватися з гідроциліндром з допомогою фітингів і шлангів, а також безпосередньо встановлюватися на гідроциліндр або гідромотор (фланцевий монтаж і монтаж за допомогою спеціального полого банджо-болта). Настроювання клапана повинна бути в 1,3 рази більше, ніж максимальний робочий тиск, що діє в системі.